Sista båtturen???


(30/9-09)

Idag har jag en ledig dag. Och gissa hur mycket jag värdesätter den. Önskar bara tjejerna mina var här och mannen i mitt liv. Då hade allt varit perfekt. Men hey man får vara glad för det lilla.

I måndags besiktiga jag bilen, och visst visste jag att den inte skulle gå igenom. Trodde nog att de skulle ta bilen och säga : du tjejen du får gå hem ;-). Men hör o häpna där var 2 fel som måste fixas till. Trots vänners roliga kommentarer om att jag skulle ha kort kjol på så gick den igenom, så kom jag byxklädd nästan helt nyvaken och sa bara hej och satte mig på en bänk. Sen när han sa att det var väl inte så farligt så ville jag bara hoppa upp o göra en frivolt. Jag har en sån tur med min älskade bil. Den startar alltid är mig trogen. Ingen är gladare än jag. Men stackaren som ska fixa min bil tycker jag lite synd om. Men ska göra mitt bästa för att hjälpa till ;-).

Idag är det en sådan dag när jag mår så j-vla bra. Har tyvärr vänner omkring mig som har det sämre. Tänker på er extra mycket idag och skickar god energi som jag har så mycket av idag. Stor kram till er. Ni vet att allt ordnar sig ;-).
∞ Skratt drar till sig glädje, frigör negativitet och leder till mirakulösa tillfrisknanden.

∞ Ofta ger vi andra möjligheten att skapa vår lycka, och många gånger gör de inte så som vi skulle önska oss. Varför? Därför att det bara är en enda person som kan styra över din glädje och din lycka, och det är DU. Varken dina föräldrar eller din partner har makt att skapa din glädje och lycka. De kan bara dela den med dig. Din glädje finns inom dig. ;-)

Oj idag blev det allvarligt här inne. Nu ska jag gå ut och njuta av det fina vädret. Kärlek till ER alla.

Tusen tack för du är min♥
♥ LU ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0