Okej.....


(23/9-09)

Mina söta goda vänner som smsar och skriver här, stor KRAM till er......

Det har hänt mycket här sedan sist ni titta in....

Det som är mest negativt är att tiden inte räcker till :-(...... Men jag har hittat en sida på nätet där jag nu kan köpa tid ;-)

På jobbet är det nästan som vanligt förutom att jag tröttnat på höra på tråkigheter. Finns så mycket annat jag måste lägga min energi och tid på. Så nu känns det bra. En sak som man ska veta om mig är att jag avskyr människor som pratar illa om andra och sedan går och ger Judaskyssar....väldigt illa i mina ögon. Säg det till dem "face to face". Pratar någon illa om personer som inte är i rummet så kan man vara säker på att de pratar om dig när du inte är där.

Barnen som har varit hos mig lite när det passat dem, mig och deras pappa, har nu fått en vecka de är hos mig den andra veckan hos sin pappa. Jag tycker det funkar perfekt. Har varit dum emot mig själv som inte gjort det mycket tidigare. Trodde jag gjorde någon annan en tjänst men lärde mig att jag bara gjort mig själv en björntjänst....Men man lär sig av sina misstag.

KAOS-gänget har varit iväg i Oslo, jag valde att stanna hemma, som sagt tiden räcker inte till. Funderar på att hoppa av. Ska bestämma mig nu snarast. De vet om det och det har inget med dem att göra utan det är att jag har tjejerna ena helgen och andra helgen går åt nära och kära. Så är det när man jobbar helg ..... 

Min värk är helt borta. Men det tog hela sommaren. Väldigt tråkigt. Men jag har uthärdar det mesta....har fått kärlek som plåster..... Hoppas det aldrig händer igen.

Med kärleken har sommaren varit underbar. Är lika tokkär ännu, nä nu ljög jag, jag är upp över öronen galet kär. Klart där är hinder man ska ta sig över det är där alltid i livet. Men vill man bara att allt ska lösa sig så gör det nog det ;-). Hoppas bara han står ut med alla mina fel ......

Älskar♥

♥LU♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0