Tack.... till blomstertjejen


(10/10-09)

Tack du söta tjej som fick mig att lugna mig inför min Stockholmsresa.... Säger TACK. Känns lite lugnare nu ;-) Alla som läser: köp blommor på Interflora i Hyllinge!!!! ;-)

Idag har det varit jobb hela dagen. Fick ett tips om att jag borde gå och värdera alla mina guldsmycke, bra att ha om det skulle hända något. Får se om jag hinner in i smyckebutiken imorgon och beställa tid för värdering.

När jag kom hem idag så har jag faktiskt nästan packat klart väskan till Stockholm. Så var det gjort. Sen har det varit "en ta hand om mig själv kväll", ansiktsbehandling med allt vad det innebär. Så härligt.....

Nu ska jag titta på filmen Män som hatar kvinnor.... Sista filmen som är kvar av de 3 vi lånade igår. Såg igår Bröllopsduellen och Benjamin Button, den sistnämnda var sorglig, så som vanligt när jag vaknar efter en sådan film var mina ögon svullna :-(..... Sorgligt söt film.

Nu ska jag lägga mig till rätta och kolla sista filmen..... Sov gott :-)

Imorgon ♥
♥ LU ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0