Klona mig.......


(6/10-09)

Ja nu var jag här igen.......

Tiden räcker inte till..........
Jag räcker inte till.............
Pengarna räcker inte till.....

Hoppas bara jag inte förlorar något på vägen, vill ha min älskling, mina vänner och min familj kvar. Jag försöker vara alla till lags så gott jag kan. Älskar er alla och tack för ni finns.

Det har varit en del artister som jag hört de senaste veckorna ;-). Alcazar, Sarah Dawn Finer, Anders Lundin, Robin och Style. Jag måste erkänna att jag gillar Alcazar och det är tydligen förbjudet i min vänskapskrets hihi.
Style var nostalgi till max, kul men lite B.

Har besiktigat bilen med relativt gott resultat. Det blev ombesiktning men jag har världens bästa man som hjälpt mig och fixat en av det 2 sakerna. Tack tack vad skulle jag gjort utan dig. Bara undrar hur jag någonsin ska gottgöra dig och allt du gör för mig. Känner ingen som kan så mycket som du.

Äntligen kommer min arbetskamrat tillbaka efter sin semester. Det har varit 2 långa veckor.

Idag har varit en underbar solig dag. Jobbat lite i salongen och sen var jag med yngsta systern i skogen med hundarna. Sen somna jag en stund på soffan.

Håller tummarna för min förra kollega att allt löser sig. Kram!

Tänk vad du gör mig lycklig om du bara förstod det....... Det kan bara bli bättre!!!!


Du är bäst ♥
♥ LU ♥









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0