Flyga själv :-(


(9/10-09)

4 dagar innan jag ska till Stockholm känner jag ångest och negativa tankar. Har aldrig rest själv och vill verkligen inte det :-(. Det som är värst är att jag inte hittar i den staden, vet inte hur man tar T-banan. Det är hemskt. Sen det trista är att jag ska vara där själv ..... Bättre när kurserna är på hemmaplan. Jag är inte glad för Stockholm. Inget som lockar mig alls..... Göteborg och Köpenhamn är mycket mer mina favorit storstäder.
Åh vad jag inte vill åka.........

Nu är det massa positivt på jobb igen....Tack sötis ;-)

Idag ska jag och lilltjejen ha en super mysig kväll med massa god mat, efterrätt och det blir en god film som hon ska välja....tror då att det blir en romantisk prinsessfilm ;-) vad gör man inte för den man älskar ;-).

Var på ett smyckeparty igår kväll hos mellansystern, fina smycke....mycket silverfärgat. Men jag hitta något som var guldfärgat....Jag är ju guld tjej. Men visst på sommaren är det läckert med silver på min brunbrända ( ja lite färg iallafall) kropp.

Det är mycket prat om svininfluensan om man ska ta vaccination eller ej. Och jag har bestämt att jag hoppar det av många anledningar. Ingen som vet vad som är bäst eller ej. Massa biverningar som jag inte är så sugen på. Sen tror jag ju inte på skolmedicin. Är ju mycket för allternativ medicin. Jag och tjejerna har bra immunförsvar och tror att kroppen tar hand om det mesta..........


Fötti ;-)♥

♥ LU ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

klart att kroppen tar hand om allt man skall inte stoppa en massa skit i sig som bara hemmar immunförsvaret.. kroppen klar av det själv

det är så man bygger upp sitt immunförsvar..

2009-10-14 @ 19:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0