Mata mig.........svälter........


(28/7-09)

Hej igen ;-) Undrar om någon saknat mig här hihihi.....

Min värk håller i sig men nu ser ingen det, bara jag som känner av den :-(. Men det ska nog bli helt bra.

Ja då har det varit midsommar. Jag åkte till Blekinge och hade en helt underbar helg i båt. Hade nästan glömt hur mycket jag saknar det livet......att få vara ute på havet och att vakna helt utvilad. Åh I love it.....Jag sover som en prinsessa med ljudet av havet som närmaste granne.  Jag skulle lätt kunna bo på en båt, dock inte i Sverige vintertid. Underbara människor på havet. Ibland nästan för nära till sin granne ;-).

Nu har jag äntligen bokat resa till Spanien. 29/7 bär det av. Ska bli så skönt att njuta av spanska maten, språket och människorna. I de largo para España....

Nästa helg är det jag som har KAOS träffen och nu har jag köpt biljetter. Kan inte än berätta vad det är, då några av tjejerna läser min blogg ;-) Det är lite hemligt tills den dagen kommer, det är det som är det roliga, att man aldrig vet vad som ska hända den dagen. Man får ett mail med vad man ska ha för klädsel och när det börjar det är väl i princip allt. Och denna gång då jag håller i det så behöver jag inte vara så nyfiken, för det är mitt stora dilemma när de andra tjejerna håller i det, JAG ÄR SÅ NYFIKEN, som ett litet barn på julafton.  Man har fått prova på lite olika saker under dessa år vi varit igång. Inte alltid lätt att komma på något skoj. Denna gång är det nog lite typiskt mig (där fick ni tjejer något att bita i).

Önskar jag fick lite mer av det jag saknar mest i mitt liv...........

Lever för de få gångerna ♥

♥ LU ♥

Kommentarer
Postat av: Madde

Hoppas att värken bättrar sig snart!!

Ser för övrigt fram emot nästa helg med spänning... vad kan det vara tro... :0)

2009-06-29 @ 16:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0