Snart.....



(16/7-09)

Det är snart dags för min semester..... Räknar verkligen ner dagarna. Denna vecka har bara jag och chefen jobbat. Mina båda arbetskamrater har semester. Det har gått bra för det har inte varit så mycket kunder, tror semestern och solen har gjort att de har hållt sig bort. Men vi har hunnit med annat som inte hinns när man har för mycket kunder....

Idag har jag saknat dig så mycket, du har varit tyst fram tills för 20 minuter sedan. Jag vet att du har det bra med folk omkring dig hela tiden..... Väl när du ringde kändes det varmt och mysigt i hjärtat igen. Du är så underbar ;-)

Jag är ensam igen efter det att stora dottern åkt till pappa sin.... Fy vad det är trist att sitta själv.


Nu jobbar jag bara 5 dagar till sen ska jag ha min efterlängtade semester.....


Var och köpte en present till min ena arbetskamrat idag. Hon ska ha lite fest på lördag. Jag visste inte vad jag skulle köpa... Men hitta en rolig sak som chefen också skratta åt..... hoppas den blir till ett gott skratt för henne också.


Over and out......

Miss U soooooooo ♥


♥ LU ♥


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja det ska bli kul o se vad du köpte till henne nu när jag såg att både du & Stefan skrattade åt den :)) hehe

Pussen

2009-07-17 @ 23:24:21
URL: http://poohgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0