Raj raj raj raj raj raj raj...


(6/7-09)

Idag har jag varit ledig. Tvättade tidigt på morgonen sen åkte jag och solade på stranden.



Helgen som gick har varit intensiv. På fredagen var det After Work med hela köpcentrat.... Min väninna kom och hämta mig som också jobbar där. Det var en varm dag och man ville bara duscha igen för man känner sig lite ofräsch. Vi träffades på Harrys. Jag hade kameran med mig så jag har fotat en hel del. Ni som har FB kan se bilderna där. Roligt att träffa alla så där lite utanför jobb. Alla slappnar av lite och det blir kram kalas hihi....
Fick dock en 22-åring på halsen, man tackar för komplimangen. Jag kunde varit hans mamma.... Kanske skulle jag presentera honom för någon av mina döttrar ;-). Efter Harrys var vi på de flesta uteställe tror jag och mina fötter tog stryk. Hade ju inte promenadskor på mig hahaha. Så jag tog taxi hem vid 01. Dessutom skulle jag ju upp och jobba dagen efter.



På lördagen var det jobb till 17.15. Jag hade KAOS mötet denna gång och vi skulle mötas 17.55. Gissa om jag var stressad.... Snabba ryck hem snabbtvätt och fixa makeup o kläder på 20 minuter har nog aldrig hänt. Tog cykeln ner till stan där jag bett tjejerna möta mig. Vi skulle gå på en grisfest på Marina. Väl där fick man en Sangria som välkomstdrink. Sen så var det fritt val av bord. De bord som var lediga var i skugga och långt från scenen. Såg då killarna från Raj raj som skulle spela för oss under kvällen. De satt vid ett bord för 8 personer och de var 2 och vi 6. Så jag gick bort och frågade om vi kunde ta de andra stolarna. Det gick alldeles utmärkt. Solen sken och vi satt under bar himmel, underbart skön kväll.
Sen var det buffé med allt möjligt gott. Det var verkligen underbart gott. Till maten vick man öl eller vin. Och kaffe/te och kaka efter. Och killarna från Raj raj spelade allt möjligt då det var väldigt blandad ålder från 15-108 som Raj raj sa. De sa att det är bland det tuffaste att spela när det är hög medelålder, men de fixade med bravur. De slutade spela kl 24. Då gick 2 av KAOS tjejerna hem och vi andra 4 gick in på svea. Dansa och skoja. Jag var i min säng vid 03. Jag skulle upp och jobba på söndagen också.

Kl 8.00 väcktes jag av klockan....Jag börjar inte jobba förrän kl 10.45, men hade bokat färdtjänst av min väninna och vi tog en frukost i norra hamnen innan jobb....

Väl efter jobb tänkte jag att jag nog skulle somna när jag kom hem. Det hade jag nog gjort också om jag inte tog tag i mitt hem som såg ut som en tornado hade svept förbi. Har ju bara bytt kläder och sovit. På fredagen stod jag nog och bytta kläder 15 ggr. Så vad lärde jag mig av det!!!?? Jo att bara ha 20 minuter och ta något bara, så kan man inte vela ;-)

Tur som har dig♥
♥ LU ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0