Det spökar......


(18/7-09)

Min stora tjej till höger.....e hon inte för söt.....Denna bild fanns på nätet, det var när hon börja spela tennis för måååååååånga år sedan  ;-)

I natt sov jag såååå dåligt. Sömnen blev inte bättre av att jag vakna av en duns kl 5.30 (ca tror jag) jag som är så mörkrädd visste inte om jag skulle gå upp eller vänta tills det var dags att gå upp.... Men tänkte att det var väl lika bra att kolla om det var en fjärkontroll som gått i golvet från soffkanten eller något. Och ni som känner mig väl vet ju att jag är alldeles för nyfiken för att ligga kvar. Inget som trillat i vardagsrummet men väl i köket......fotot av min stora tjej hade åkt ner från väggen, hm..... Den har ju hängt där i 1 1/2 år nu... Jaja jag vifta bort det med att jag spikat dåligt.....


Sen gick jag och jobbade..... När jag kom hem tittade jag in på hennes rum och såg då att mer hade trillat....på hennes säng låg nu hennes rosor som hon fått av sin Fd pojkvän..... Nu börja jag undra vad det var eftersom allt kretsa runt henne..... Ja jag vet sånt som händer. Men jag tror ju på att det är något jag bör uppmärksamma. Ja, det kan vara så att jag inte ska spika upp saker på väggarna då jag tydligen ska ha allt på golvet eller i sängen....Eller har jag för korta spikar hihihihi....Vi får väl se vad som hänt när jag kommer hem ikväll efter att jag varit på fest hos min arbetskamrat.... Vet inte om jag vill se mer som är borta från väggen. Jag vill ju ha det på väggen ;-)

Ha en underbar kväll för det ska jag.

Love♥

♥ LU ♥


Kommentarer
Postat av: fannie

Fina bilder:) så härligt ni kom!!!tack åter igen för presenter och sällskap!! hur gick det och komma hem. super nyfiken?? tror det spökar... nu kommer jag inte kunna sova inatt!!!haha PUSS!!!

2009-07-19 @ 16:28:49
URL: http://www.metrobloggen.se/fannie1985
Postat av: FRiDA

Det kanske är ett tecken från The Secret. Något du bör tänka på. Något som du bör uppmärksamma. Eller så pratar jag bara i nattmössan. =P Men jag tror att det ligger något bakom detta i varje fall. Kram

2009-07-21 @ 07:57:18
URL: http://lillafridas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0