Båtliv......


(14/7-09)

Första lediga helgen denna sommar och jag såg verkligen fram emot den :-).
Fredag efter jobb körde jag raka vägen upp till Ronneby. Där min goding kom och hämta mig i "Bustern" Vi åkte ut till Karön där det firades 35-års födelsedag. Sen sov vi gott i "Leone".

På lördagen var det en god sovmorgon. Sen åkte vi och köpte frukost. Sen behövdes det fixas lite. Hjälpte till så gott jag kunde. Jag tog en tur Fiaten. Sen skulle vi äta på kvällen med ett par vänner. Bokat bord till 20.00. Vi åkte Buster in i ån hela vägen till centrum, det är helt underbart. Åt en god middag sen var det festival i centrum. Träffade några vänner från midsommar. Tog Buster till Ronneby Brunn och gick i på discot där. Sen bar det av tillbaka till Leone. Somna nästan direkt när jag lagt huvudet på kudden. All havsluft tar musten ur mig. Men på ett helt underbart sätt. I LOVE.



Söndagen bjöd på underbart väder. Tankade upp Leone med en sådär 300l diesel. Sen skulle vi åka ner med henne till Karlshamn för det är festival där helgen som kommer. Och då vill man ju ha bästa platsen ;-). Det var ordentlig sjö när vi körde, vattnet slog i ansiktet men jag älskar att vara på havet. Mår som en prinsessa..... Väl nere i hamnen köpte vi mat och åt i båten. Sen kom en vän och körde oss tillbaka i bil till Ronneby. Sen var det dags för mig att bege mig hem. Alltid lika trist att lämna när jag mår så bra. Det är bara att hoppas att känslan består på båda håll.



Tack för allt ♥

♥ LU ♥




Kommentarer
Postat av: Anonym

Najs båt :) sommarn är härlig

2009-07-27 @ 22:34:36
URL: http://pernillaandreasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0